bpx WEBINARIUM

Nowa wizja Business Intelligence vs nowe realia w branży FMCG. Przewaga dla graczy w walce o silną pozycję.

30 marca 2021 • 10:00-12:00

Spotkanie on-line dla wizjonerów i spragnionych najlepszych wyników w FMCG. Poznaj Nową Wizję Business Intelligence. Dowiedz się jak przekroczyć granice swojego biznesu sięgając po nowoczesne rozwiązania. Webinar dla żądnych rozwoju!

Rozmowa z reprezentantami FMCG – liderami w branży.

Czego się dowiesz z webinaru? Co poruszymy?

  • czym jest nowe spojrzenie na Business Intelligence
  • eksperckie prognozy na przyszłość Twojej branży
  • sprawdzone metody – gwarancja trafności w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • czym są utracone korzyści
  • konsekwencje złego zarządzania danymi w firmie
  • doświadczenie i realne rozwiązania –  opinie gości: Reprezentantów potężnych i rozpoznawalnych marek FMCG
  • autorskie podejście do analizy – BPX - gdzie czynnik ludzki i doświadczenie ekspertów, okazują się unikatowym elementem uzupełniającym Business Intelligence
  • jak  BI  pozwala „obserwować” swojego konsumenta, poznawać jego decyzje, preferencje, definiować jego potrzeby
  • jak zmieniają się Twoje decyzje, gdy wiedzę o klientach, masz w zasięgu ręki
  • jak reakcje w biznesie i tempo podejmowania decyzji wpływają na kierunek Twojego rozwoju.

Zadaj pytania ekspertom ! Zapytaj o swój biznes i posłuchaj  jak trzymać rękę na pulsie ! Które narzędzia BI będą najskuteczniejsze, by czerpać korzyści z nowego sposobu zarządzania danym ?

To jedyna okazja - pozyskaj wiedzę od najlepszych.

AGENDA WEBINARU

POBIERZ AGENDĘ

 

ORGANIZATOR

Goście reprezentujący branżę FMCG

  • Arkadiusz Jagodziński

    IT Director, SuperDrob S.A

    Dyrektor IT, w SuperDrob S.A. od 2017 roku. W latach 2002-2017 związany z branżą Telco i Nowych Technologii. Popularyzator Business Suport Systems (BSS) w branży FMCG. Prywatnie ojciec dwóch synów.

  • Jagna Stanecka

    Wiceprezes, SuperDrob S.A

    W Zarządzie SuperDrob S.A od końca kwietnia 2020 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w finansach w branży FMCG, w tym w spółkach przetwórstwa mięsnego. Z firmą SuperDrob S.A. związana od 2018 roku. Wcześniej pracowała w Animex Sp. z o.o. na stanowisku Dyrektora ds. Kontrolingu oraz w Agri Plus jako Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu (spółki grupy Smithfield Ltd.). Prywatnie mama dwójki dzieci.

  • Marcin Świąć

    CEO, SuperDrob S.A

    Od 1998 r. związany z branżą mięsną. W latach 1998-2015 pracował w firmie Animex Sp. z o.o między innymi jako dyrektor finansowy firmy. W latach 2015-2020 r. w zarządzie SuperDrob S.A. odpowiedzialny za całokształt zagadnień związanych z obszarem produkcji (Karczew, Łódź, Lublin, Goleniów), handlu (kraj; eksport) oraz proces pozyskania surowca w ramach grupy kapitałowej. Aktualnie jest prezesem zarządu SuperDrob S.A. Prywatnie ojciec dwóch synów.

  • Robert Wawro

    Dyrektor Operacyjny Grupy Maspex

    Dyrektor operacyjny (COO) Maspex – jednej z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Manager o bogatym doświadczeniu zdobywanym w Polsce i za granicą, w obszarach rozwoju biznesu oraz fuzji i przejęć. Związany z Maspeksem od ponad 20 lat. Pracę rozpoczął jako analityk finansowy. Od 2008 roku zarządzał oddziałami firmy w takich krajach jak Czechy, Węgry i Słowacja. W 2015 roku został Dyrektorem Generalnym w Agros Nova Food, a dwa lata później zaczął dowodzić całym Business Unitem FOOD, obejmującym żywnościową część oferty Maspeksu. Stawia na nowatorskie rozwiązania i doskonale łączy analityczne podejście z budowaniem znakomitych zespołów. Absolwent ekonomii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

  • Małgorzata Wiącek

    Kierownik Biura Projektów, SuperDrob S.A

    Kierownik Biura Projektów w SuperDrob S.A. od 2016 roku. W latach 2004- 2016 pracowała w branży Telco i Nowych Technologii. Wdrażaniem projektów i struktur projektowych w organizacjach zajmuje się od początku swojej drogi zawodowej. Inicjator Qlik w SuperDrob S.A. Prywatnie mama trójki dzieci.

Eksperci w Business Intelligence

  • Przemysław Blicharski

    Business Development Manager, BPX S.A

    psycholog, politolog, od 10 lat związany z branżą nowych technologii. W BPX odpowiedzialny za harmonijny i empatyczny rozwój relacji z klientami. Po pracy pełnoetatowy tata.

  • Michał Gaida

    Technical Product Manager, BPX S.A

    Technical Product Manager – od 2013 roku zajmuje się technologią Business Intelligence. Odpowiada za wdrażanie i rozwój nowych produktów w firmie BPX. Pomaga klientom wybrać najlepsze technologie i najbardziej dopasowane do ich potrzeb rozwiązania.

  • Małgorzata Juziuk

    Project Manager, BPX S.A

    Zafascynowana framework’iem Scrum i metodologią Agile – stara się zastosować ją do wszystkiego, co robi. W BPX zarządza projektami BI we wszystkich cyklach ich trwania.

    Zdeklarowana ambasadorka podejścia Nonviolent Communication w pracy z zespołami projektowymi.

  • Robert Kamiński

    Redaktor Naczelny, czasopismo Komputer w Firmie

    Absolwent  SGH, konsultant i analityk rynku zaawansowanych technologii, specjalista w zakresie dziedziny badania rynku i opinii, marketingu i sprzedaży. Twórca raportów o rynku komputerowym i telekomunikacyjnym. Autor licznych opracowań i artykułów o nowoczesnych technikach informatycznych, marketingu i badaniach rynku. Ekspert Narodowego Programu Foresight Polska 2020. Członek byłego zespołu doradców ds. budowy Społeczeństwa Informacyjnego przy MSWiA. 

  • Dominik Machalica

    Sales Manager, BPX S.A

    Propagator nowych technologii w biznesie, od 15 lat pomaga firmom w procesach Digital Transformation. Ambasador Klienta w BPX S.A. który dba o to aby każde wdrożenie zakończyło się sukcesem.

Moderacja

Podziel się