Tematyka
Promocja owoców i warzyw to coś więcej niż kampanie – to inwestycja w przyszłość całego sektora ogrodniczego. Podczas webinaru przyjrzymy się, jak tworzyć efektywne i zintegrowane strategie promocyjne. Jak sektor postrzega nową wartość realizowanej od kilku lat promocji, a w czym widzi ryzyko utrwalenia status quo. Omówimy dobre i złe praktyki, sposoby budowania synergii kolejnych edycji tego samego projektu i wielu kampanii realizowanych równolegle, formy komunikacji zdrowotnej i lokalnej, a także wartość udziału plantatorów, grup producenckich i administracji w promocji.
Branża potrzebuje dziś jedności i wspólnego głosu – zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Niezbędna jest promocja, która nie tylko kształtuje dobre nawyki żywieniowe Polaków, ale również skutecznie pozycjonuje polskie owoce i warzywa za granicą jako produkty wysokiej jakości – konkurujące nie tylko ceną, ale przede wszystkim walorami zdrowotnymi, smakiem i pochodzeniem.
Zastanowimy się, czy sektor potrzebuje ewolucji, czy rewolucji – i co to oznacza w praktyce. Spotkanie zgromadzi liderów kampanii, ekspertów ds. strategii i promocji, badaczy rynku oraz praktyków z branży.
Prelegenci
- Kuba Antoszewski – PR Manager Kantar Polska. Współzałożyciel Instytutu SMG/KRC w 1990 roku (później Kantar Millward Brown)
- Sławomir Kędzierski, prezes grupy producenckiej Sun-Sad, wiceprezes Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”
- Dominika Kozarzewska, prezeska, Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, koordynatorka Jagodowego Core Team, przedstawicielka Polski, International Blueberry Organization, członkini zarządu, Fundacja Promocji Polskiej Borówki, członkini Rady Nadzorczej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
- Mirosław Maliszewski, przewodniczący Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes Związku Sadowników RP
- Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, członek CORE TEAM, zespołu ds. komunikacja roli warzyw i owoców w żywieniu człowieka, lider projektu Moc Polskich Warzyw
- Bożena Wróblewska, prezes Zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie
#Fundusze Promocji
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja".