www.sadyogrody.pl WEBINARIUM

Asertywność w łańcuchu dostaw – jak budować partnerską pozycję w handlu?

23 września 2025 • 10:00

Największa firma, która jest traderem na rynku owoców i warzyw - usługi magazynowe, przeładunkowe, transport, konfekcja, integracja produkcji - ma 1,5 mld zł obrotu. W tym czasie najwięksi detaliści na rynku mają obroty liczone w dziesiątkach i setkach miliardów (obroty sklepów Biedronka osiągnęły poziom 100 mld zł). Dysproporcja 1:100 sprawia, że trudno mówić o partnerstwie. Jak rozmawiać z partnerem 100 razy większym od siebie i zachować podmiotowość? Jak unowocześnić dystrybucję i wzmocnić eksport?

Podczas drugiego webinaru skupimy się na:

  • modelach współpracy z wielkimi sieciami handlowymi,
  • profesjonalizacji dystrybucji w Polsce i za granicą,
  • negocjacjach w warunkach dużej dysproporcji: jak osiągać win-win?

Część praktyczna spotkania pomoże producentom zdefiniować swoje cele i potrzeby biznesowe oraz lepiej zrozumieć reguły „gry” w kontaktach z dużymi strukturami handlowymi. A także odpowiedzieć na pytania: czy obecna struktura sektora owocowo-warzywnego to przyczyna, czy skutek? Jakie są koszty i straty przedsiębiorców wynikające z braku koncentracji sektora owocowo-warzywnego? Jakie są zagrożenia regulacyjne i ekonomiczne dalszego braku koncentracji sektora?

#Fundusze Promocji

Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja".

Podziel się

Pytania do panelistów

Informujemy, że dane osobowe wprowadzone do poniższego formularza będą przetwarzane tylko w zakresie prezentacji pytania, nie dłużej niż przez 30 dni od zakończenia eventu, którego dotyczą. W pozostałym zakresie stosuje się warunki Polityki Prywatności dla danych związanych z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych.