W sieciach handlowych w Polsce coraz bardziej widoczny jest trend promowania lokalności i regionalności oferty owoców i warzyw. Markety podkreślają także, że zwiększają asortyment polskich produktów "prosto od rolnika”. Doceniają to konsumenci zwiększając zakupy ulubionych jabłek, pomidorów, truskawek czy borówek właśnie w tego typu placówkach handlowych. Warto wykorzystać ten czas i te trendy na rozmowę o współpracy. W końcu zwiększenie sprzedaży owoców i warzyw w sieciach to obopólne zyski - zarówno dla sieci, jak i rolnika. W jakich obszarach można połączyć siły i poprawiać wspólną ofertę, aby to na końcu klienci odczuwali maksimum satysfakcji zakupowych? Czy sam patriotyzm konsumencki wystarczy, żeby kupować polskie produkty? Co zrobić, aby Polacy szerzej korzystali z oferty krajowych owoców i warzyw?
Podczas webinaru chcemy też porozmawiać o tym jak trafiać z ofertą owoców i warzyw do sieci handlowych, czy każdy producent może to zrobić i czerpać zyski z takiej współpracy. Czy trudno jest spełnić wymagania jakościowe, organizacyjne i logistyczne? Czy sieci chcą nawiązywać trwałe relacje z producentami? Czym kieruje się kupiec wybierając danego dostawcę? O tym wszystkim będzie mowa na najbliższym webinarze 4 czerwca!
Moderatorka: Krystyna Zagórska, dziennikarka www.sadyogrody.pl
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja".