www.portalspozywczy.pl WEBINARIUM

Razem w sieci. Polskie owoce i warzywa

4 czerwca 2024 • 10:30

TEMATYKA

W sieciach handlowych w Polsce coraz bardziej widoczny jest trend promowania lokalności i regionalności oferty owoców i warzyw. Markety podkreślają także, że zwiększają asortyment polskich produktów "prosto od rolnika”. Doceniają to konsumenci zwiększając zakupy ulubionych jabłek, pomidorów, truskawek czy borówek właśnie w tego typu placówkach handlowych. Warto wykorzystać ten czas i te trendy na rozmowę o współpracy. W końcu zwiększenie sprzedaży owoców i warzyw w sieciach to obopólne zyski - zarówno dla sieci, jak i rolnika. W jakich obszarach można połączyć siły i poprawiać wspólną ofertę, aby to na końcu klienci odczuwali maksimum satysfakcji zakupowych? Czy sam patriotyzm konsumencki wystarczy, żeby kupować polskie produkty? Co zrobić, aby Polacy szerzej korzystali z oferty krajowych owoców i warzyw?

Podczas webinaru chcemy też porozmawiać o tym jak trafiać z ofertą owoców i warzyw do sieci handlowych, czy każdy producent może to zrobić i czerpać zyski z takiej współpracy. Czy trudno jest spełnić wymagania jakościowe, organizacyjne i logistyczne? Czy sieci chcą nawiązywać trwałe relacje z producentami? Czym kieruje się kupiec wybierając danego dostawcę? O tym wszystkim będzie mowa na najbliższym webinarze 4 czerwca!

W WEBINARZE UDZIAŁ WEZMĄ

  • Hubert Woźniak, Rajpol, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Core Team Zespół ds. spójnego marketingu jabłka
  • Paweł Myziak, Euro-Papryka, członek Zrzeszenia Producentów Papryki RP, członek zespołu ds. komunikacji roli warzyw i owoców w żywieniu człowieka Core Team
  • Wiesław Brzozowy, dyrektor handlowy w Fieldstone Investments II Sp. .o.o.
  • Maciej Wójtowicz, były kupiec, właściciel agencji doradczej Fruits2Retail
  • Wojciech Szczepanowski, Dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa Kaufland Polska

Moderatorka: Krystyna Zagórska, dziennikarka www.sadyogrody.pl

Partner

Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja".

Podziel się